Larry

Larry
Larry is Real FOREVER

2016. szeptember 17., szombat

4.Még sem olyan ártatlan mint álomban...

5


Louis 

Jó ötlet volt ez a Hybrid vásárlás, Harry nagyon édes és tudatlan ráadásul ami a legfontosabb...ártatlan, mint a ma született bárány ha nem ártatlanabb.A szemébe ott csillog minden mire vágytam egy alávetettben, ha tehetném már a kocsiban magamévá tettem volna, de sajnos ezt nem lehet hisz' még szűz és biztosan nem áll rá készen viszont várni is alig tudok, olyan gyönyörű.

Bekopogtam Zayn szobájába ahonnan halk nyöszörgés hallatszott és...sírás.

-Gyere!-Hallatszott mérges hangja, beléptem de eltátottam a számat, Niall pucéran összekuporodva a sarokba sírva nyögdécselt.

-Remélem nem azért csináltad ezt vele mert miatta égette meg magát Harry.-Morogtam mire rám kapta haragos tekintetét.

-Harmincat akartam neki adni mire megütött!-Morogta felháborodottan.

-Mit csináltál vele?-Hangom feszült volt, nem akartam hogy Harry megtudja mi történt a nyúllal a Hybridek nagyon össze tartóak akármilyen fajba is tartoznak.

-Ötvenet kapott amiért felpofozott azt feldugtam neki egy nagy vibrátort meg ráraktam egy farokgyűrűt.-Rántott vállat, ez azért....

-Nem gondolod hogy túl kegyetlen vagy Niallel?-Raktam vállára a kezét.

-Majd ha a rühös macskád megkarmol akkor is mond ezt!-

-Nem rühös te balfasz!Ezerszer tökéletesebb mint neked bármelyik dögöd is volt!-Meg akartam ütni de tartózkodtam és inkább vissza mentem Harryhez, az ágyon ült viszont teljesen eltüntette őt a rózsaszín plüss takaró.

De valami fura volt ugyan is mozgott és nyöszörgött.

Oda mentem és lerántottam a takarót, magát dörzsölgette az ágyhoz a felhúzott bokszerén keresztül.

-Apuci se...ah segíts!-Nyüszögte, Jézusom de hívogató!

-Figyelj cicus nem kéne de....Istenem told le azt a vackot!-Türelmetlenkedtem, csipöjét megemelve tolta le magáról így felcsapódott hasára a férfiassága.

-Csodálatos!-Haraptam be az ajkam.

Nem tudtam hogy csak egyszerűen kiverjem neki vagy szopjam le...még csak megcsókoltam semmi más, végül az elsőre voksoltam és kezemet rászorítottam tagjára mire dorombolva felnyögött.Lassan kezdtem mozgatni a kezem s makkján lévő elő nedvét elkentem teljes hosszán, begörbítette lábujjait fejét hátravetve nyöszörgött közbe pedig hihetetlenül édesen dorombolt, farkincáját pedig mint egy kutya csóválta.

-Harry felfog robbanni lent!-Lihegte,csak úgy kapkodta a levegőt és nyöszörgött.

Rám kapta a tekintetét, arca mentém izzadság cseppek folytak le, szeme alá láng rózsa szökött. egyik kezével megfogta a tarkóm és magához húzott ajkait -gondolom- ösztönből tapasztotta enyémekre, sós volt a csókja és gyors, nem tudom hogy honnan jött neki ez a hév mit felém irányít de tetszett, izgató volt nem elég hogy iszonyat szexy teste van még  erős vonzalmat is táplál felém.

-Apuci.-Suttogta a csókunkba majd egy dorombolással keveredett nyögéssel élvezett el, ondója a pólómon kötött ki.

Gyorsabban szívta magába a levegőt, szinte vadászta magának az életadó oxigént, rám pillantott félig lehunyt szemekkel és vadítóan megnyalta alsó ajkát, teljesen az orgazmus utáni extázis hatása alatt volt, mosolyogva hátradőlt magával húzva engem s átkarolt selymes, dús farkincájával.

-Tetszett?-Pusziltam állon.

-Harrynek tetszett!-Bújt hozzám, pár perc múlva édes dorombolásával aludt el, felkeltem mellőle de a látvány letaglózott, a pulcsijában feküdt össze gömbölyödve mosolyogva, elővettem a telefonomat és lefotóztam, gyönyörű de még sem olyan ártatlan mint álmomban,

Gyorsan pólót cseréltem majd kimentem a nappaliba ahol Liam farok csóválva nézte a TV-t.

-Szia Li!-Köszöntem neki majd leültem mellé, megsimogattam a fejét és ölembe hívtam, kézségesen kuporodott össze rajtam és élvezte cirógató kezeim.

-Szia Lou!Hogy telt a napod?-Nézett rám karamell barna szemeivel.

-Képzeld vettem egy perzsa macska hybridet!-Újságoltam mosolyogva mire felmordult.

-Utálom a macskákat.-Szegte fel füleit, tipikus német juhász fajta...

-Tudom de kellet nekem egy Hybrid társnak!Kellet valaki akit szerethetek elkényeztethetek és cirógathatok!-

-Meg megbaszhatsz.-Forgatta meg a szemeit.

-Azt majd a későbbiekben.-Kuncogtam.

Hirtelen egy fenyegető fújást hallottunk meg a lépcső felől, Harry állt az aljában és éles fogait kimutatva füleit hegyezve morgott Liamra.

-Szállj le apuciról!-Rivallt rá mire Li felkelt és rámordult, viszont a macska Hybrid nem tágított hanem rátámadott a kutyára.

-Harry állj le!-Parancsoltam mire lemászott Liamről és mellém sétált de közben nem vette le a szemeit róla.

-Ő az én apucim ne menj a közelébe!-Fújtatta.

-Cicus nyugi!Ő egy barátomként van itt és nem úgy mint te nyugodj meg.-Csókoltam meg ajkait pár pillanatra mire bólintott leültem ő pedig belebújt az ölembe és arcát a nyakamba fúrta.

-Harry szereti apucit!-Motyogta bőrömbe, huh ilyen gyorsan megszeretett?Ez azért kicsit gyors volt, túl gyors, nem tudtam neki mit mondani ezért csak átöleltem és a nyakába csókoltam.

-Ideje lenne fürdeni édesem!-Felkeltem vele a karjaimban és felvittem a fürdőbe ahova leraktam, a kádba megengedtem a vizet és beledobtam egy habosító labdát majd kimentem a pizsamákért.

-Vedd le a ruháid cicám.-Megtette amire kértem, én is megszabadultam a ruháimtól aztán beültem a habos forró vízbe.

-Gyere!-Parancsoltam be magamhoz mire megtette és háttal neki simult a mellkasomnak.

-Apuci is szereti Harryt?-Nézett rám csillogó zöld íriszekkel, a pupilája mentén valami különös csillogott, talán a szerelem?Lehetséges hogy pár óra után érzelmeket táplál irántam mikre én nem vagyok képes?Nem tudtam mit válaszolni a kérdésére mire bekönnyesedett a szeme, a kurva életbe hogy ilyen érzékeny!

----

Peace and Love!

Kérlek hagyjatok nyomott és véleményt hogy tudjam tetszett-e nektek :D ez FONTOS! :D előre köszi :)

4 megjegyzés:

  1. Elolvadtam 😍😍😍
    Annyira imádom ❤

    VálaszTörlés
  2. Perfect lett. ❤
    Harry olyan cuki. Niall szegeny...sajnalom. ZAYN VISELKEDJ NORMALISAN!! 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Hát igen de ez még semmi...annyit elárulok hogy Zayn rosszabb lesz :/

      Törlés